Livrare și plată
Pe lângă prețurile produselor comercializate de către AmbalajMarket.md, se aplică un tarif de livrare, după cum urmează. Taxa de livrare se calculează în mod automat pentru adresa introdusă, este gratuită* pentru comenzile de peste 500 lei pe teritoriul orașului Chișinău și pentru comenzile de peste 2000 de lei pe teritoriul Moldovei. Pentru comenzile cu valoarea mai mică de 500 lei, pe teritoriul Municipiului Chișinău se percepe o taxă fixă de livrare - 50 lei.
Cu părere de rău, nu efectuăm livrări în Transnistria!
* Cu toate acestea, pentru comenzile voluminoase și grele, pot exista costuri suplimentare de transport, indiferent de valoarea comenzii. Costul transportului se calculează în funcție de volumul și greutatea coletului.
Livrarea produselor achiziționate de pe site-ul www.ambalajmarket.md se realizează prin intermediul serviciului de curierat FAN Courier, în 2-4 zile lucrătoare de la confirmarea comenzii.
Produsele personalizate, care nu se află în stoc, vor fi livrate în conformitate cu timpul de producție.
Timpul de producție se poate modifica în funcție de cerințele și cantitatea specificate de client. În acest caz, timpul de livrare va fi stabilit de către AmbalajMarket.md împreună cu clientul.
Livrarea coletului se face la adresa menționată de client în momentul plasării comenzii. Recepția coletelor se face în prezența reprezentantului firmei de curierat, iar coletul poate fi deschis doar după achitarea rambursului.
Clientul poate solicita oricând o copie a facturii fiscale, care va fi trimisă pe adresa de e-mail.
În cazul în care doriți să alegeți o altă firmă de curierat sau o altă modalitate de livrare, vă rugăm să ne contactați la comenzi@ambalajmarket.md.
În perioada sărbătorilor, poate exista o prelungire a timpului normal de livrare din cauza volumului mare de comenzi. În acest caz, veți fi informat de Serviciul Clienți cu privire la data livrării comenzii.
Ambalaj Market nu poate fi ținută responsabilă pentru întârzieri sau anulări de livrări ale produselor comandate, dacă acestea sunt cauzate de motive independente de voința ambalajmarket.md, care includ: probleme de logistică ale firmei de curierat, incendii, explozii, inundații, epidemii, greve, acțiuni guvernamentale, războaie, acte de terorism, proteste, revolte, tulburări civile sau alte impedimente de forță majoră, conform prevederilor legislației Republicii Moldova aplicabile și în vigoare în momentul confirmării comenzii.
În cazul în care clientul nu poate fi găsit la adresa menționată, în intervalul orar stabilit de comun acord, produsul/produsele care fac obiectul acestei livrări se pot întoarce la expeditor. Livrarea ulterioară a lor se poate face numai după reconfirmarea comenzii cu acordul Ambalaj Market.