Termeni și condiții
Prezentul contract se încheie intre NEW TRADE SRL., societatea comerciala cu sediul in mun. Chișinău, sec. Botanica, șos. Muncești, 77, IDNO: 1022600022878, , care administrează site-ul www.ambalajmarket.md si clienții săi (denumiți in continuare "utilizatori", "useri", "consumatori", "cumpărători") si are ca obiect vânzarea de produse online prin intermediul site-ului www.ambalajmarket.md. Folosirea site-ului www.ambalajmarket.md (denumit in continuare "site") administrat de către NEW TRADE SRL (denumita in continuare "Ambalaj Market") implica acceptarea termenilor si condițiilor acestui contract. Pentru utilizarea in cele mai bune condiții ale site-ului, recomandam citirea cu atenție a acestor termeni si condiții.
Ambalaj Market își rezerva dreptul de a modifica acești termeni si condiții sau de a face orice modificări pe site-ul www.ambalajmarket.md fără o notificarea prealabila. Orice modificare efectuata va apărea in secțiunea "Termeni si Condiții" din subsolul fiecărei pagini a site-ului.
Ambalaj Market declara faptul ca respecta condițiile Legii 284/2004 privind serviciile societăților informaționale, Legea 105/2003 privind protecția consumatorilor, Legea 133/2011 privind protecția datelor cu caracter personal, Codul civil al Republicii Moldova.
DURATA CONTRACTULUI
In cazul produselor standard ( nepersonalizate)
Contractul dintre www.ambalajmarket.md administrat de firma NEW TRADE SRL si client începe in momentul in care Ambalaj Market i-a confirmat clientului primirea comenzii, stocul existent si posibilitatea expedierii produselor, prin email (comenzi@ambalajmarket.md ) sau telefonic.
In cazul in care comanda s-a efectuat telefonic, Ambalaj Market va trimite un email cu datele comenzii pe adresa clientului iar in momentul in care clientul va confirma tot prin email sau telefonic comanda efectuata ( pe adresa comenzi@ambalajmarket.md ) se considera început contractul.
In cazul produselor personalizate.
Pentru produsele personalizate Ambalaj Market poate cere plata unei sume in avans din partea clientului. In acest caz contractul dintre client si Ambalaj Market începe numai după recepționarea plătii avans de către Ambalaj Market. Contractul se termina in momentul in care clientul care a efectuat comanda, sau o alta parte terță indicata de client, a intrat in posesia bunurilor comandate. De asemenea, se considera terminat contractul in momentul in care una dintre părți îl reziliază.
REZOLUȚIUNEA CONTRACTULUI
Rezoluțiunea contractului dintre client si Ambalaj Market se poate face de către client prin exercitarea drepturilor consumatorului conform legislației in vigoare sau de către Ambalaj Market.
Rezoluțiunea contractului se face de către Ambalaj Market in următoarele condiții:
- s-a produs o eroare in momentul afișării prețului produsului si prețul nu este corect
- produsele nu se mai afla in stoc si nu se mai fabrica
- s-a produs o eroare in momentul afișării descrierii unui produs pe site
- clientul si-a exercitat in trecut de mai multe ori dreptul de retragere
- clientul a refuzat ridicarea comenzii din motive pentru care Ambalaj Market nu poate fi răspunzătoare
- clientul nu a respectat "Termenii si Condițiile" site-ului www.ambalajmarket.md
In cazul in care contractul este rezoluționat de către Ambalaj Market, după plata încasată de la client, acesta va primi banii înapoi dar NU si alte despăgubiri.
In cazul in care clientul a plătit in prealabil produsele comandate de pe www.ambalajmarket.md iar Ambalaj Market nu poate onora comanda din motive ce țin de stocuri, afișare greșită a prețului, afișare greșită a descrierii produsului sau alte motive, Ambalaj Market va returna banii clientului dar Nu si alte despăgubiri.
In cazul in care clientul a efectuat o comanda speciala de produse personalizate pe www.ambalajmarket.md si a plătit o suma avans către Ambalaj Market iar apoi se răzgândește in privința comenzii, pierde toata suma plătită avans către Ambalaj Market.
Produsele, specificațiile, stocul si prețul afișate pe www.ambalajmarket.md au caracter informativ si pot fi modificate oricând, fără o notificare prealabila.
Pentru a oferi produse si servicii cat mai bune, Ambalaj Market face eforturi continue de actualizarea a produselor prezente pe site conform datelor primite de la producători. Ambalaj Market poate modifica oricând descrierea, prețul si stocul produselor comercializate pe site in conformitate cu modificările care se produc pe site-ul producătorului.
Ambalaj Market are dreptul de a subcontracta o terță parte pentru servicii de ambalare si livrare a produselor. De aceea, Ambalaj Market nu poate fi responsabila pentru nelivrarea la timp a produselor sau pentru livrarea necorespunzătoare a unor produse care revin in sarcina unei terțe părți precum firmele de curierat sau firmele de gestionare stocuri si ambalare.
DREPTUL DE RESTITUIRE AL CONSUMATORULUI
Produsele personalizate care au fost livrate pe baza unei comenzi speciale nu pot fi returnate.
Dreptul de restituire prevăzut de Legea nr. 105/2003 se aplica doar persoanelor fizice.
Dreptul de restituire
Conform Legii nr. 105/2003 privind protecția consumatorilor in cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii ART. 19 alin. (1) Consumatorul este în drept să ceară vânzătorului, în unitatea de comerț de unde a fost procurat în termen de 14 zile, înlocuirea unui produs nealimentar de calitate corespunzătoare cu un produs similar celui procurat dacă acest produs nu-i convine ca formă, gabarite, model, mărime, culoare sau dacă nu-l poate utiliza conform destinației din alte cauze, cu efectuarea, în cazul diferenței de preț, a recalculului corespunzător.
Termenul de restituire începe in momentul in care consumatorul sau o alta parte terță, alta decât transportatorul și care este indicată de consumator, intră în posesia fizică a produselor comandate si se termina in 14 zile calendaristice.
Conform ART.19 alin. (3) Cererea consumatorului de a i se înlocui produsul sau de a i se restitui contravaloarea lui urmează să fie executată dacă produsul nu este utilizat, nu și-a pierdut calitățile de consum și dacă există probe că a fost cumpărat de la vânzătorul respectiv.
Drept urmare Ambalaj Market își rezerva dreptul sa refuze returnarea banilor in cazul in care:
- produsele au fost folosite de dvs. ( ex.au fost desfăcute, folosite la ambalarea diferitelor produse etc. ).
- produsele nu sunt intacte
- conținutul pachetului este incomplet
- produsele au fost deteriorare si nu mai arata ca noi
- produsele au fost uzate
- starea produselor nu permite recomercializarea lor
Produsul precum si ambalajul returnat trebuie sa nu fie deteriorat.
Exercitarea dreptului de restituire
Conform ART. 18(5) alin. (1) din Legea nr. 105/2003 clientul trebuie sa informeze Ambalaj Market in termen de 14 zile calendaristice cu privire la decizia sa de a se retrage din contract. In acest sens puteți sa trimiteți un email pe adresa noastră comenzi@ambalajmarket.md în care vă exprimați decizia de retragere din contract.
Ambalaj Market va confirma primirea email-ului din partea dumneavoastră.
Efectele restituirii
Exercitarea dreptului de restituire pune capăt obligațiilor părților contractuale ( Ambadex International si respectiv clientul persoana fizica) de a executa contractul la distanță sau de a încheia un contract la distanță.
Obligațiile Ambalaj Market in cazul restituirii
Conform ART. 19 alin. (2) din Legea nr. 105/2003 Ambalaj Market va rambursa suma primita de la dvs. in 14 zile calendaristice de la data la care am primit in scris ( prin email la adresa comenzi@ambalajmarket.md ) decizia dumneavoastră de retragere din contract, precum și produsele achiziționate.
Modalitatea de rambursare este ORDIN BANCAR. Prin urmare trebuie sa ne furnizați codul IBAN – aferent contului dumneavoastră bancar.
Rambursarea nu se poate face in numerar.
In cazul in care ați comandat mai multe produse si doriți sa returnați doar o parte din ele, Ambalaj Market va rambursa suma echivalenta produsului/produselor returnate si taxa de livrare calculata proporțional cu numărul produselor.
De asemenea, ne rezervam dreptul de a va restitui banii numai după ce am intrat in posesia produselor care au făcut obiectul returnării.
Obligațiile consumatorului in cazul restituire
Conform ART.19 din Legea nr. 105/2003, in cazul restituirii, sunteți obligat să returnați produsele către Ambalaj Market în termen de cel mult 3 zile din momentul la care v-ați exprimat in scris ( prin email) decizia de retragere din contract.
Conform aceluiași articol, costurile aferente livrării produselor către firma noastră, Ambalaj Market, vă revin dumneavoastră in totalitate.
Produsele vor fi trimise la punctul de lucru al firmei noastre.
Veți returna produsele comandate in ambalajul original.
Produsele nu trebuie sa fie deteriorate, nu trebuie sa prezinte urme de utilizare si trebuie sa fie in aceeași stare in care au fost primite de către client.
In caz contrar ne rezervam dreptul de a refuza produsul si returnarea banilor.
Returnarea produselor se face numai după ce ne-ați informat in scris (prin email sau completarea formularului de retragere) cu privire la decizia dumneavoastră de retragere din contract.
GARANTIA PRODUSELOR
Produsele comercializate pe site-ul www.ambalajmarket.md sunt oferite clienților in forma in care vin de la producători, in limita stocului disponibil. Ambalaj Market este răspunzătoare pentru orice lipsa de conformitate a produsului la momentul livrării către consumator. In cazul lipsei conformității produselor clientul are dreptul de a cere aducerea produsului la conformitate, fără plată, prin reparare sau înlocuire conform ART. 19 din Legea nr. 105/2003.
Reclamațiile referitoare la lipsa de conformitate se vor face in forma scrisa, la adresa punctului de lucru sau prin e-mail la adresa comenzi@ambalajmarket.md .
Produsele comercializare pe site-ul www.ambalajmarket.md beneficiază de garanție conform Legii nr. 105/2003 privind protecția consumatorilor.
Următoarele dispoziții legale se aplica persoanelor fizice:
Răspunderea pentru lipsa de conformitate
Legea 105/2003 ART.9 lit. a) "să se asigure că produsele oferite spre comercializare sunt inofensive și corespund cerințelor stabilite în actele normative sau declarate.”
La fel, ART. 16(1) din Legea nr. 105/2003 prevede că ”Vânzătorul este obligat să livreze consumatorului produse care sunt în conformitate cu contractul de vânzare-cumpărare.”
alin. (2) Se consideră că produsele sunt în conformitate cu contractul de vânzare-cumpărare în cazul în care:
a) corespund descrierii făcute de vânzător și au aceleași calități ca și produsele pe care vânzătorul le-a prezentat consumatorului ca mostră sau model;
b) corespund scopului specific solicitat de către consumator, scop făcut cunoscut vânzătorului și acceptat de acesta la încheierea contractului de vânzare-cumpărare;
c) corespund scopurilor pentru care sunt utilizate în mod normal produsele de același tip;
d) fiind de același tip, prezintă caracteristici de calitate și performanțe normale, la care consumatorul se poate aștepta în mod rezonabil, date fiind natura produsului și declarațiile publice privind caracteristicile concrete ale acestuia, făcute de vânzător, de producător sau de reprezentantul autorizat al acestuia, în special prin publicitate sau prin înscriere pe eticheta produsului.
ART. 9 lit. j) - "Vânzătorul este obligat să primească și să soluționeze reclamațiile consumatorului într-o perioadă de timp care nu poate depăși 14 zile calendaristice de la data la care consumatorul a adus la cunoștința vânzătorului neconformitatea produsului și l-a predat vânzătorului ori persoanei desemnate de acesta în baza unui document de predare-primire.
ART. 18. – (1) Vânzătorul este răspunzător față de consumator pentru orice neconformitate existentă la momentul când a fost livrat produsul.
(2) În cazul unei neconformități, consumatorul are dreptul de a solicita vânzătorului să i se aducă produsul la conformitate gratuit, prin reparare sau înlocuire, conform alin. (3)–(12), ori să beneficieze de reducerea corespunzătoare a prețului sau restituirea contravalorii pentru acest produs prin rezoluțiunea contractului, în condițiile alin. (14)–(16) și (20).
(3) Consumatorul are dreptul, la opțiunea sa, de a solicita vânzătorului în primul rând repararea produsului sau înlocuirea acestuia, gratuit în fiecare caz, cu excepția situației în care măsura reparatorie respectivă este imposibilă sau disproporționată.
(4) Termenul „gratuit”, prevăzut la alin. (2) și (3), se referă la toate costurile necesare aducerii produsului la conformitate, inclusiv costurile poștale, de transport, manipulare, diagnosticare, expertizare, demontare, montare, manoperă, pentru materialele utilizate și ambalare.
În cazul produselor cu greutatea mai mare de 10 kg sau ale căror înălțime și circumferință depășesc în sumă 200 cm, transportarea către vânzător pentru reparația, înlocuirea, reducerea prețului și restituirea contravalorii acestor mărfuri se efectuează cu forțele și mijloacele vânzătorului, căruia i s-a adresat consumatorul, în limitele localității în care este amplasată unitatea de comerț de unde a fost procurat produsul, precum și din localitatea de reședință a consumatorului.
În cazul în care vânzătorul/producătorul nu îndeplinește această prevedere, transportarea și returnarea mărfurilor le poate efectua consumatorul pe contul vânzătorului/producătorului. Vânzătorul/producătorul restituie cheltuielile rezonabile pentru transportarea și returnarea mărfurilor în baza documentelor justificative prezentate de către consumator.
(5) O măsură reparatorie se consideră ca disproporționată în cazul în care impune vânzătorului costuri nerezonabile în comparație cu cealaltă măsură reparatorie, luându-se în considerare:
a) valoarea produsului, dacă nu ar fi existat neconformitatea;
b) importanța neconformității;
c) posibilitatea realizării altei măsuri reparatorii fără vreun inconvenient semnificativ pentru consumator.
d) apariția în mod repetat a unei neconformități la produs după efectuarea deja a unei reparații.
(6) O măsură reparatorie se consideră ca imposibilă dacă vânzătorul nu poate asigura produse identice pentru înlocuire sau piese de schimb pentru reparație, inclusiv în cazul lipsei utilajelor sau a tehnologiei aferente.
(7) Orice reparație sau înlocuire a produselor este făcută în cadrul unei perioade de timp rezonabile, stabilite de comun acord, în scris, între vânzător și consumator, fără niciun inconvenient semnificativ pentru consumator, luându-se în considerare natura produsului și scopul pentru care consumatorul a solicitat produsul. Perioada de timp stabilită nu poate depăși 14 zile calendaristice de la data la care consumatorul a adus la cunoștința vânzătorului neconformitatea produsului și l-a predat vânzătorului ori persoanei desemnate de acesta în baza unui document de predare-primire. Acest termen poate fi prelungit numai cu acordul consumatorului și este stipulat în contract.
(8) În cazul reparării produsului, în acesta se montează numai piese noi.
(9) În cazul reținerii produsului pentru reparare sau înlocuire, vânzătorul este obligat să elibereze consumatorului o dovadă în formă scrisă, care să conțină elementele de identificare a sa și a produsului reținut, precum și termenul de soluționarea a reclamației.
(10) În cazul în care consumatorul a solicitat înlocuirea de către vânzător a produsului cu neconformitate cu un produs similar de alt model, se recalculează prețul de cumpărare.
(11) În cazul în care, la momentul adresării consumatorului, agentul economic nu dispune de un produs similar cu cel returnat, consumatorul este în drept să ceară restituirea contravalorii produsului, iar vânzătorul este obligat să primească produsul respectiv și să restituie suma plătită.
(12) În cazul în care în locul reparării produsului vânzătorul livrează un produs conform sau restituie contravaloarea produsului, acesta poate cere consumatorului restituirea produsului cu neconformitate potrivit regulilor privind efectele rezoluțiunii contractului.
(13) Consumatorul nu poate solicita înlocuirea produselor în cazul produselor second-hand.
(14) Consumatorul poate solicita o reducere corespunzătoare a prețului sau restituirea contravalorii produsului prin rezoluțiunea contractului în oricare dintre următoarele cazuri:
a) dacă nu beneficiază de dreptul de reparație sau de înlocuire a produsului;
b) dacă vânzătorul nu a efectuat măsura reparatorie într-o perioadă de 14 zile calendaristice sau în termenul convenit cu consumatorul în conformitate cu alin. (7);
c) dacă vânzătorul, nu a efectuat măsura reparatorie fără a provoca, a provocat un inconvenient semnificativ pentru consumator;
d) la apariția unei neconformități la produs după efectuarea deja a unei măsuri reparatorii conform alin. (3)–(12), dacă consumatorul a refuzat repararea sau înlocuirea produsului;
e) la depistarea neconformității produsului în termen de 6 luni de la livrarea produsului, dacă consumatorul a refuzat repararea sau înlocuirea produsului.
(15) Suma reducerii prețului la produsele neconforme se stabilește cu acordul ambelor părți (vânzător și consumator).
(16) Consumatorul nu are dreptul să solicite restituirea contravalorii produsului prin rezoluțiunea contractului dacă neconformitatea este minoră. Se consideră minoră neconformitatea care nu exercită o influență substanțială asupra utilizării produsului.
(17) În cazul produselor alimentare, farmaceutice necorespunzătoare cerințelor stabilite în actele normative sau declarate, vânzătorul este obligat, la cererea și opțiunea consumatorului, să le înlocuiască sau să restituie contravaloarea acestora.
(18) La restituirea contravalorii se ia în calcul prețul produsului la data examinării reclamației – în cazul în care prețul lui s-a majorat, și prețul la data procurării – în cazul în care prețul lui s-a micșorat.
(19) Vânzătorul, prestatorul au aceleași obligații pentru produsul, serviciul înlocuit ca și pentru produsul vândut, serviciul prestat inițial.
(20) Reducerea corespunzătoare a prețului sau restituirea contravalorii produsului în cadrul termenului de garanție, în caz de deficiențe care nu sunt imputabile consumatorului, se face necondiționat de către vânzător într-un termen de cel mult 14 zile calendaristice de la data înaintării reclamației de către consumator sau în termenul stabilit în contract, în condițiile menționate la alin. (14)– (18).
(21) În cazul produselor electrice de uz casnic, vânzătorul este obligat, la înaintarea de către consumator a cerinței întemeiate conform prevederilor alin. (2), să pună la dispoziția acestuia gratuit, în termen de 3 zile, pe perioada remedierii, un produs similar, suportând cheltuielile de transport.
(22) În cazul depistării deficiențelor la produse constituite din elemente separate în diverse garnituri, seturi, care au termenele lor de garanție, consumatorul are dreptul să înainteze una din revendicările stipulate la alin. (2) atât în privința întregii garnituri, întregului set, cât și a unor piese defectate.
GARANTIA COMERCIALA
- Garanția comerciala se acorda in temeiul ART.18(4) din Legea 105/2003;
- Garanția comerciala se aplica tuturor produselor vândute pe site-ul www.ambalajmarket.md și este de 30 de zile de la data la care ați intrat în posesia fizică a produsului comandat.
- Prin garanția oferita de către Ambalaj Market se înțelege schimbarea produsului cu unul identic sau restituirea sumei plătite la achiziționare, în cazul în care exista deficient de fabricație al produsului și au fost respectate instrucțiunile de utilizare aflate pe site si primite cu produsul comandat.
- Firma noastră se obliga sa rezolve sesizările in perioada de garanție cu condiția ca acestea sa îndeplinească condițiile legale stipulate mai jos.
- Plata transportului pentru produsele trimise (tur-retur) in vederea soluționării garanției revine in responsabilitatea noastră. Soluționarea garanției se face in maxim 14 zile calendaristice.
- Garanția este de 30 (treizeci) zile de la data achiziției, in conformitate cu Legea nr. 105/2003.
- La solicitarea garanției este necesara prezentarea produsului defect in set complet , împreună cu factura fiscala (o copie a facturii fiscale) sau bonul fiscal.
- Garanția este pierduta in cazul in care beneficiarul sau alta persoana încearcă repararea oricăror defecte apărute.
- Pentru informații legate de garanția produselor va rugam sa ne contactați la adresa comenzi@ambalajmarket.md .
- Ambalaj Market poate modifica oricând descrierea produselor comercializate pe site in conformitate cu specificațiile producătorului fără o notificare prealabila.
LIMITAREA RASPUNDERII PENTRU PRETURI
Preturile produselor comercializate pe www.ambalajmarket.md includ TVA dar nu includ si costurile de livrare aferente, cu excepția cazurilor in care am specificat pe site in mod expres acest lucru.
Ambalaj Market își rezerva dreptul de a modifica oricând preturile afișate pe site.
In cazul in care unuia sau mai multor produse le sunt aplicate mai multe promoții in același timp (discount-uri, cadouri, pachete promoționale, vouchere etc.) SE APLICA O SINGURA PROMOTIE - CEA CU VALOAREA CEA MAI MARE in momentul achiziționării de către client a acestui / acestor produs(e).
LIMITAREA RASPUNDERII PENTRU LIVRAREA PRODUSELOR
Livrarea produselor comandate pe site se face oriunde pe teritoriul Republicii Moldova conform contractului cu firma de curierat.
Pe lângă sumele percepute de Ambalaj Market pentru produsele comercializate, se solicita clientului plata unui tarif de livrare, așa cum este afișat de site.
Costul transportului se calculează in funcție de greutatea si volumul produselor comandate.
Livrarea produselor achiziționate de pe site-ul www.ambalajmarket.md se realizează prin intermediul serviciului de curierat FAN Courier, intre 48 h si 72 h de ore de la confirmarea si expedierea comenzii prin curier.
Produsele personalizate, care nu se afla in stoc, se vor livra in conformitate cu timpul de producție.
Timpul de producție se poate modifica in funcție de cerințele si cantitatea specificata de client. In acest caz timpul de livrare se va stabili de Ambalaj Market împreună cu clientul.
Livrarea coletului se face la adresa menționată de client in momentul plasării comenzii. Recepția coletelor se face in prezenta reprezentantului firmei de curierat iar coletul se poate deschide doar după achitarea rambursului.
Clientul poate sa ceara oricând o copie a facturii fiscale, care va fi trimisa pe adresa de e-mail a clientului.
In cazul in care doriți sa alegeți o alta firma de curierat sau o alta modalitate de livrare va rugam sa ne contactați pe comenzi@ambalajmarket.md .
Ambalaj Market nu poate fi ținută responsabila pentru întârzieri sau anulari de livrări ale produselor comandate, daca acestea sunt cauzate de motive independente de voința firmei noastre, care includ: probleme neprevăzute ale firmei de curierat, incendii, explozii, inundații, epidemii, greve, acțiuni guvernamentale, războaie, acte de terorism, proteste, răscoale, tulburări civile sau alte impedimente de forța majora, conform prevederilor legislației Republicii Moldova aplicabile si in vigoare in momentul confirmării comenzii.
In cazul in care clientul nu este găsit la adresa menționată, in intervalul orar stabilit de comun acord, produsul / produsele care fac obiectul acestei livrări se pot întoarce la expeditor. Livrarea ulterioara a lor se poate face numai după reconfirmarea comenzii cu acordul Ambalaj Market.
LIMITAREA RASPUNDERII PENTRU PLATA
Prin finalizarea si trimiterea unei comenzi pe site-ul www.ambalajmarket.md , clientul se obliga sa plătească contravaloarea produselor comandate si costurile de transport.
Conform Contractului cu clienții, plata produselor comandate pe site-ul www.ambalajmarket.md se face prin ramburs in momentul recepționării produselor de la firma de curierat. Coletul nu se poate desface înainte efectuării plătii ramburs.
Plata se poate face si in avans, cu acordul dumneavoastră. In acest sens va rugam sa ne contactați telefonic sau prin email la adresa comenzi@ambalajmarket.md .
In cazul comenzilor personalizate se poate cere plata unei sume in avans.
In cazul in care clientul a efectuat o comanda speciala de produse personalizate pe www.ambalajmarket.md si a plătit o suma avans către Ambalaj Market iar apoi se răzgândește in privința comenzii, pierde toata suma plătită avans către Ambalaj Market.
In anumite situații, ne rezervam dreptul de a solicita plata parțiala sau totala in avans, indiferent de valoarea comenzii.
CONFIDENTIALITATEA DATELOR PERSONALE
Pentru a efectua o comanda pe site-ul www.ambalajmarket.md orice persoana este obligata sa se înregistreze.
Înregistrarea pe site-ul www.ambalajmarket.md implica acceptul utilizatorilor ca datele lor personale sa fie păstrate si prelucrate de Ambalaj Market.
Conform cerințelor Legii nr. 133/2011 privind protecția datelor cu caracter personal pentru prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulație a acestor date, Ambalaj Market are rol de a administra in condiții de siguranță si numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizați.
In acest sens, scopul colectării acestor date este următorul: înregistrarea pe site, efectuarea comenzilor, informarea utilizatorului privind cursul comenzii, reclama, marketing, publicitate.
Cu acordul dumneavoastră Ambalaj Market va poate trimite notificări, oferte speciale, mesaje, cupoane cadou prin email, posta, telefon.
Daca nu doriți sa furnizați date personale ale dumneavoastră, nu va înregistrați pe site!
După ce va înregistrați pe site-ul www.ambalajmarket.md veți primit un e-mail de confirmare pe adresa de e-mail furnizata de dumneavoastră.
Conform cerințelor Legii privind protecția datelor cu caracter personale, utilizatorul are următoarele drepturi :
- dreptul de acces la date
- dreptul de intervenție asupra datelor furnizate
- dreptul de a cere ștergerea datelor
- dreptul de opoziție a prelucrării datelor
- dreptul de a ști cum sunt prelucrate datele dumneavoastră personale
- dreptul de a transfera datele, daca procesarea se bazează pe un contract sau pe acordul dumneavoastră
Puteți accesa toate drepturile de mai sus contactând responsabilul pentru protecția datelor, la adresa de e-mail : comenzi@ambalajmarket.md .
Informațiile dumneavoastră vor fi stocate atât cat este necesar pentru completarea contractului de vânzare, pentru completarea cererilor dvs., precum si pentru confirmarea îndeplinirii îndatoririlor noastre si investigarea reclamațiilor sau apărarea împotriva cererilor care pot fi îndreptate împotriva noastră - nu mai mult de 10 ani de la data la care ne-ați furnizat datele dumneavoastră.
Datele dumneavoastră personale vor fi transmise entităților care colaborează cu firma noastră doar pentru a îndeplini contractul de vânzare a bunurilor achiziționate de dumneavoastră, după cum urmează:
- Vom transmite datele dumneavoastră către entitățile care furnizează servicii de livrare
- Datele dumneavoastră vor fi partajate cu entitățile care prelucrează datele personale ale clienților noștri, în măsura în care este necesar pentru a găzdui site-urile magazinului
- Daca v-ați dat acordul sa primiți informații comerciale pe adresa de e-mail sau pe numărul de telefon furnizate de dvs., vă vom împărtăși datele cu entitățile care furnizează serviciul nostru de solicitare a trimiterii informațiilor comerciale.
Va garantam ca Ambalaj Market utilizează masuri de securitate IT, cum ar fi : sisteme de firewall, antivirus, anti-spam etc., menite sa minimizeze riscul de scurgere a datelor personale.
DREPTUL DE AUTOR SI ACCESUL LA INFORMATII PE SITE
Conținutul site-ului www.ambalajmarket.md cuprinde toate imaginile, textele, programele, comentariile, butoanele, simbolurile, baza de date a utilizatorilor si alte date si este proprietatea New Trade SRL Întreg conținutul sie-ului este protejat de legile privind dreptul de autor si proprietatea intelectuala si industriala.
Este interzisa modificarea, reproducerea, copierea, publicarea sau vânzarea integrala sau parțială a conținutului site-ului fără acordul scris al administratorului site-ului, altfel aceste acțiuni se vor pedepsi conform legilor in vigoare.